måndag 1 juli 2024

Världsrymden anfaller utan utomjordingar i UFO-Sveriges nästa bok

 


för 3 timmar sedan — Under dagen har jag jobbat med båda mina kommande böcker. Givetvis den som ska bli ”800 böcker om ufo”, och som jag knappast kommer att publicera förrän i ...


för 3 timmar sedan — Men jag har också skrivit på min nästa bok som just nu går under arbetsnamnet ”Världsrymden anfaller” vilket mycket väl kan bli den slutliga


"Men jag har också skrivit på min nästa bok som just nu går under arbetsnamnet ”Världsrymden anfaller” vilket mycket väl kan bli den slutliga titeln. Den kommer att handla om saker som ”faller” från himlen, ett ganska vitt begrepp som även inbegriper kosmisk strålning till exempel."


Källa, UFO-Sverige 1 juli 2024


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.