fredag 23 augusti 2024

Video med Paludan som är ordförande för Black lives matter

 

Rasmus Paludan | Som formand for Black Lives Matter er det mig altid en nydelse at tage fotografier sammen med sorte. Her er det ærede medlemmer af Olave... | Instagram


Bild:




för 8 timmar sedan — Henrik Qvortrup konfronterer Rasmus Paludan med en række private - og meget grove mails - som Paludan har sendt til Berlingskes chefredaktør Tom Jensen og ...


Augusti 2024:


Paludan til chefredaktør: Jeg håber, du får kræft! | BT Medier - www.bt.dk


för 24 timmar sedan — Rasmus Paludan: “Mit liv og danskernes liv ville blive uendeligt meget lykkeligere, hvis Tom Jensen fik dødelig kræft”. — Henrik Qvortrup havde i dag Rasmus ...


Tom Jensen på X: ”Rasmus Paludan: “Mit liv og danskernes liv ville blive uendeligt meget lykkeligere, hvis Tom Jensen fik dødelig kræft”. — Henrik Qvortrup havde i dag Rasmus Paludan i studiet i Q&Co. Der fremkom Paludan med ovenstående udsagn - det er efter cirka 35 min. Det bekræftede mig i,” / X


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.