Visar inlägg med etikett Mathias Friis. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Mathias Friis. Visa alla inlägg

onsdag 23 november 2022

Kallar Rasmus Paludan för nazistisk spade

 

"Martin Thorborg bag XXXX-XXXXXXXX: Kalder Rasmus Paludan for nazi-spade


Erhvervsmanden Martin Thorborg belærer befolkningen om, at man ikke må kalde sine politiske modstandere for nazist. Selvsamme Martin Thorborg har tidligere bragt nazi-XXXXXXXX om Rasmus Paludan.


Martin Buch Thorborg kalder Rasmus Paludan for en “nazi-spade” på Twitter.

Fredag blev Mathias Friis fra XXXXXXXXX dømt til at betale godtgørelse til Rasmus Paludan på 45.000 kroner for XXXXXXXXXXXXXX efter, at Mathias Friis havde kaldt Paludan for “nazist”."


Källa:


Martin Thorborg bag nazi-XXXXXXXXX: Kalder Rasmus Paludan for nazi-spade – Frihedens Stemme


Lige (XXXXX) børn leger bedst – Frihedens Stemme


fredag 21 oktober 2022

Rasmus Paludan skal fredag 21 oktober i retten i tre timer, hvor han har sagsøgt en mand for at kalde ham nazist

 

Retten i Randers' retssale er fordelt på 3 domhuse: Retssal A, B, C og D er placeret på Tinghuset, Møllestræde 8, 8900 Randers C. Retssal E, F, G, H ...


Mathias skrev opslag om Paludan - fredag skal han i retten | SE og HØR (seoghoer.dk)




för 13 timmar sedan — Rasmus Paludan skal fredag i retten, hvor han har sagsøgt en mand for at kalde ham nazist.


"Mathias Friis troede dengang, at Rasmus Paludan rent faktisk var nazist, men i dag anerkender han, at Stram Kurs-lederen ikke kan kaldes det."


"Et tweet, der imidlertid nu kan ende med at koste ham et stort beløb. Rasmus Paludan har nemlig sagsøgt ham for 60.000 kroner plus ti dagsbøder á 1.000 kroner - altså i alt 70.000 kroner.

Der ville ramme ham og hans familie privatøkonomi hårdt, oplyser han."


Källa 21 oktober 2022:


Stævnet af Paludan - Mathias frygter for familiens økonomi | TV2 ØSTJYLLAND (tv2ostjylland.dk)


för 15 timmar sedan — Rasmus Paludan skal fredag i retten, hvor han har sagsøgt en mand for at kalde ham nazist.


Er Københavns Byret en shariadomstol? – Frihedens Stemme