Visar inlägg med etikett ätit. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ätit. Visa alla inlägg

onsdag 14 juli 2021

Mediacreeper fungerar igen

 

Mediacreeper slutade fungera 24 eller 25 maj 2021 för flera svenska bloggar. Någon gång från 10 juli 2021 kom den igång igen. Det har varit pinsamt när media sett på Historielärarföreningens blogg och trott att inga media läser den. Likadant har det varit för andra svenska bloggar. Då har man inte kunnat förklara för media att Mediacreeper slutat fungera.

Men nu är vi tillbaka igen, vilket syns här:

historielararna.blogspot.com on MediaCreeper - See who has visited historielararna.blogspot.com!


Jämför med Mediacreeper för UFO-Sverige som av okänd anledning stannat på 24 maj 2021. UFO-Sveriges vice ordförandes egen blogg där han varje dag beskriver vad han ätit i text och bild har sekten UFO-Sverige satt på Mediacreepers bevakning för samma träffar. Inte nog med det. UFO-Sveriges bluffarkiv AFU delar Mediacreepers träffar med UFO-Sverige och UFO-Sveriges vice ordförandes maträtter:

on MediaCreeper - See who has visited !

on MediaCreeper - See who has visited !

on MediaCreeper - See who has visited !

https://mediacreeper.com/site/afu.se/

https://mediacreeper.com/site/ufo.se/

https://mediacreeper.com/site/ufo.se/csblogg3/


måndag 10 februari 2020

Clas Svahn åt Chicken Tikka Masala


"När vi vandrat ut ur biomörkret slog vi oss ned i ”foodcourten” där vi valde var sin restaurang. För min del blev det Chicken Tikka Masala på Little India, där har jag ätit förut och visste att min indiska favoriträtt serverades som jag ville ha den."

Citat ovan från Sveriges främste ufo-expert, UFO-Sveriges vice ordförande Clas Svahns ufo-blogg 9 februari 2020:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=59736

Clas Svahns Chicken Tikka Masala syns inte på bild: Eller så är den redan uppäten:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/wp-content/uploads/2020/02/kistaylva200209.jpg

Förresten, varför är Sveriges främste ufo-expert bara vice ordförande? Tänk på oss alla som bevakar ufo-frågan, hur jobbigt det är att lägga till vice hela tiden! Läsarna fattar ju inte.