Visar inlägg med etikett Martin Testorf. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Martin Testorf. Visa alla inlägg

fredag 28 augusti 2020

Statliga förvaltningsmyndigheten Naturhistoriska riksmuseet ser Riksorganisationen UFO-Sverige som allmänheten


"Vem betalar myndigheten Naturhistoriska riksmuseets undersökning av föremålet UFO-Sverige lämnade in?
John Doe
Tor 2020-08-27 01:26
  •  Dan Holtstam
  •  registrator@nrm.se;
  •  martin.testorf@nrm.se;
  • Joakim.Malmstrom@nrm.se
Tack för ditt snabba svar Dan Holtstam om att skattebetalarna finansierar UFO-Sveriges undersökningar hos dig. Det verkar som om det hänt en hel del gånger förut och med fikaprat om ufo som avkoppling hos er statliga förvaltningsmyndighet Naturhistoriska riksmuseet:

Från: Dan Holtstam <Dan.Holtstam@nrm.se>

Skickat: den 26 augusti 2020 16:10

Till: historielararforeningen@outlook.com <historielararforeningen@outlook.com>

Kopia: Registrator <Registrator@nrm.se>

Ämne: VB: Vem betalar myndigheten Naturhistoriska riksmuseets undersökning av föremålet UFO-Sverige lämnade in?
 
Hej,
Naturhistoriska riksmuseet hjälper allmänheten löpande med identifiering av påträffade föremål, exempelvis misstänkta meteoriter, normalt utan kostnad för den enskilde.

Vänliga hälsningar

/Dan Holtstam"

onsdag 26 augusti 2020

Myndigheten Naturhistoriska riksmuseet diarieför ärende om UFO-Sverige


"Vem betalar myndigheten Naturhistoriska riksmuseets undersökning av föremålet UFO-Sverige lämnade in?
Dan Holtstam <Dan.Holtstam@nrm.se>

Ons 2020-08-26 16:10
  •  Du
  •  Registrator
Hej,

Naturhistoriska riksmuseet hjälper allmänheten löpande med identifiering av påträffade föremål, exempelvis misstänkta meteoriter, normalt utan kostnad för den enskilde.

Vänliga hälsningar

/Dan Holtstam
Från: Registrator <Registrator@nrm.se> 

Skickat: den 26 augusti 2020 09:25

Till: Dan Holtstam <Dan.Holtstam@nrm.se>

Ämne: FW: Vem betalar myndigheten Naturhistoriska riksmuseets undersökning av föremålet UFO-Sverige lämnade in?

Hej Dan,

Ärendet har dnr 5.1.6-450-2020

/Karin Vik registrator

Sent: den 26 augusti 2020 00:54

To: Dan Holtstam <Dan.Holtstam@nrm.se>

Cc: Martin Testorf <Martin.Testorf@nrm.se>; Registrator <Registrator@nrm.se>; Joakim Malmström <Joakim.Malmstrom@nrm.se>

Subject: Vem betalar myndigheten Naturhistoriska riksmuseets undersökning av föremålet UFO-Sverige lämnade in?
Får myndigheten Naturhistoriska riksmuseet något betalt för att ni undersöker om Tierpsföremålet UFO-Sverige lämnade in innehåller något utomjordiskt? Eller är det skattemedel som betalar undersökningen intendent Dan Holtstam genomför åt UFO-Sveriges vice ordförande?

Läs om det hos Historielärarföreningen och hos UFO-Sverige:


Sänd ert svar till:

Mejl till myndigheten Naturhistoriska riksmuseet om deras undersökning av UFO-Sveriges föremål


"Vem betalar myndigheten Naturhistoriska riksmuseets undersökning av föremålet UFO-Sverige lämnade in?
John Doe

Ons 2020-08-26 00:54
  •  dan.holtstam@nrm.se
  •  martin.testorf@nrm.se;
  •  registrator@nrm.se;
  • Joakim.Malmstrom@nrm.se

Får myndigheten Naturhistoriska riksmuseet något betalt för att ni undersöker om Tierpsföremålet UFO-Sverige lämnade in innehåller något utomjordiskt? Eller är det skattemedel som betalar undersökningen intendent Dan Holtstam genomför åt UFO-Sveriges vice ordförande?

Läs om det hos Historielärarföreningen och hos UFO-Sverige:


http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=62389

Sänd ert svar till:

historielararforeningen@outlook.com"