Visar inlägg med etikett dam. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett dam. Visa alla inlägg

onsdag 18 september 2024

Bert Bodin såg UFO-Sverige i Luleå


Clas Svahn 2.jpg (371×400) (googleusercontent.com)



för 4 timmar sedan — Igår kväll var jag på en författarafton (Kontext heter det här i stan.), där Clas Svahn var gäst. Han är journalist och ordförande i organisationen UFO ...


"Till exempel den gamla dam, som en vinterkväll 1996 observerade tre "plustecken""


Källa 18 september 2024:


 Ögonblick i norr: Är vi ensamma ... (ogonblickinorr.blogspot.com)


20240913 Ufo i Luleå (youtube.com)


7 dec. 2020 — Ett dovt och ihållande mullrande hörs i Luleå på kvällen. Luleåbon Bert Bodin, 71, är en de som vill ha svar på vad det är som låter.


fredag 4 juni 2021

UFO-Sverige ger sig in i saker polisen ska sköta

 

"Strax innan vi drog igång ringde en dam från södra Sverige som hade fått en otrevlig människa efter sig. Hon undrade om jag kände till mannen och det kunde jag bekräfta. Vi pratade en lång stund och det var ett mycket givande samtal för oss båda."


Citat från UFO-Sveriges domän ufo.se torsdag 3 juni 2021:


Synkontroll och nytt datum för UAP-rapporten | Clas Svahns Blogg (ufo.se)

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=65654


Vad bra att damen i södra Sverige kan användas som vittne till vad UFO-Sverige yttrar. Är det därför UFO-Sverige inte vågar skriva ut hennes namn eller titel? Sedan när började svensk rätt med anonyma vittnen?