Visar inlägg med etikett styrelsemötet. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett styrelsemötet. Visa alla inlägg

torsdag 21 april 2022

UFO-Sveriges historieutbildade ordförande Anders Berglund håller i styrelsemöte

 

Bild på Anders Berglund som läst historia på universitet. Han är ordförande i UFO-Sverige. Här håller han i styrelsemötet onsdag 20 april 2022. Bilden är tagen av Dagens Nyheters journalist:


20220420ab.jpg (800×550) (ufo.se)


måndag 7 december 2020

Styrelseärende om ufo mejlades offentligt till statliga Armémuseum

 

"From: Clas Svahn

To: Andreas Ohlsson

Subject: Re: Från Clas

Date: den 8 april 2020 19:09:31

Vi får återkomma!

CS
 

On Wed, Apr 8, 2020 at 6:57 PM Andreas Ohlsson <andreas.ohlsson@armemuseum.se>
wrote:

Hejsan!

Det förstår jag under rådande omständigheter. Jag tar bort bokningen så länge.

Hälsning,

/Andreas
 

Från: Clas Svahn <XXXX.XXXXX@gmail.com>

Skickat: den 7 april 2020 13:15

Till: Andreas Ohlsson <andreas.ohlsson@armemuseum.se>

Ämne: Från Clas

Hej, Andreas!

Vid styrelsemötet i helgen beslutade vi att flytta det planerade medlemsmötet till i början
av nästa år. Det känns för osäkert att satsa på den 22 augusti. Hoppas att detta inte ställer
till problem för er men vi återkommer alltså med en ny förfrågan om datum när
coronaläget klarnar.

mvh

CS
--

Clas Svahn

XXXXXXXXXXX väg XX
S-XXX XX XXXXXXXX
Sweden"

 

tisdag 18 augusti 2020

Hemliga projektförslag i UFO-Sverige som kallar sig öppen organisation


"Framåt kvällen hade jag ett långt samtal med en man som vill göra ett projekt där UFO-Sverige ingår. Dessutom fick jag ett mejl från en annan man som är ute i samma ärende, men i ett annat medium. Detta får vi nu diskutera under det kommande styrelsemötet."

Citat ovan från UFO-Sveriges vice ordförande måndag 17 augusti 2020:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=62301