måndag 16 september 2024

Historielärarföreningen fick inte komma för UFO-Sverige och Malmö stad


för 2 dagar sedan — Som vanligt när vi är i Malmö hade min stalker fegat ur och vågade inte komma trots att han skrutit vitt och brett om att han skulle göra det.



för 22 timmar sedan — Om Historielärarföreningen · Om mig · Närkontakterna som skakat världen · Clas Svahns Blogg. Dagsarkiv: 15 september 2024. Medlemsmöte i Malmö


"Som vanligt när vi är i Malmö hade min stalker fegat ur och vågade inte komma trots att han skrutit vitt och brett om att han skulle göra det. En kille som var med på mötet visste vem han var och jag fick en bra beskrivning av en mycket sjuk man, något jag redan visste."


Källa, UFO-Sverige 15 september 2024:


Medlemsmöte i Malmö | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.