tisdag 24 september 2024

Jultidningsförlaget saluför UFO-Sveriges ordförande och klämmor för Kalles kaviar




Skojeriboken från UFO-Sveriges ordförande är så obsolet att den hamnar i samma katalog som klämmor för Kalles kaviar:



2 sep. 2024 — Här presenterar Sveriges främsta ufoexpert Clas Svahn några av de märkligaste utomjordiska händelserna just nu! 384 sidor. 151 × 225 mm. INBUNDEN MED ...


UFO - närkontakterna som skakat världen (jultidningsforlaget.com)


Sveriges främsta ufoexpert Clas Svahn några av de märkligaste utom jordiska händelserna just nu! 384 sidor. 151 × 225 mm. INBUNDEN MED SKYDDSOMSLAG. Ny bok ...

 



Källa för del av skärmbild från sidan 28 i katalogen från Jultidningsförlaget år 2024:


Agentkatalog_omslag_2024 bj.indd (jultidningsforlaget.se)



240924jul.jpg (800×600) (ufo.se)

"Svårt att få plats med i bilen.

Jag fick också med mig ett exemplar av jultidningskatalogen där min bok ”UFO – Närkontakterna som skakat världen” finns med och när jag senare på dagen pratade med Cilla på förlaget fick jag veta att den sålde så bra att hon hade bestämt sig för att trycka upp fler böcker än det ursprungliga upplagan på 3 500 exemplar."


Källa, UFO-Sverige 24 september 2024:


Två bokhämtningar och UA-jobb | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.