lördag 28 september 2024

Hjärntvättade och obildade offer för obsolet bok från UFO-Sverige på Bokmässan

 

Rymdstyrelsen (Swedish National Space Agency) är en förvaltningsmyndighet under Utbildningsdepartementet med ansvar för statligt finansierad nationell och ...


UFO: närkontakterna som skakat världen - Bokmässan (bokmassan.se)




för 34 minuter sedan — När det var min tur att prata med Johan Marcopoulos på Rymdstyrelsens stora och i dag utökade scen hade jag förmånen att ha Marcus före mig på scenen vilket ...


Källa för del av skärmbild:


240928tvax.jpg (800×600) (ufo.se)


240928scenen.jpg (800×552) (ufo.se)


28 september 2024:


Massor av folk och många möten | Clas Svahns Blogg (ufo.se)




Källa för del av stillbild:


"Fullt hus när jag och Johan Marcopoulos pratade om min ufobok på Rymdstyrelsens scen.


Källa 28 september 2024:


Clas Svahn | Fullt hus när jag och Johan Marcopoulos pratade om min ufobok på Rymdstyrelsens scen. | Instagram


"Nu är min del av Bokmässan i gång!


Källa 28 september 2024:


Clas Svahn | Nu är min del av Bokmässan i gång! | Instagram



för 20 timmar sedan — Medan tjejerna skötte sitt tog jag och Johan en fika som vi delade på vid ett ståbord vid Rymdstyrelsens scen


26 mars 2014 — I dag var jag och Anneli på fest hos vår gode vän Johan Marcopoulos, som jobbar på Rymdstyrelsen. Johan firade att ha fyller 50 år – just i ...


Johan Marcopoulos Kommunikationsansvarig Rymdstyrelsen. Pressanvarig. Tel:08-409 077 88Tel:070-640 64 88 johan.marcopoulos@snsa.se. Rymdstyrelsen är Sveriges ...


Johan, Marcopoulos - Bokmässan (bokmassan.se)


"Författare, forskare, filosofer och astronauter i stora samtal, om såväl teknik och fantasi som om vår livsforms historia och framtid. Scenen finns i området för Tema Rymden. Scenen presenteras av Rymdstyrelsen."


Källa:


Program Rymdenscenen - Bokmässan (bokmassan.se)


28 maj 2024 — Med temat Rymden uppmanar Rymdstyrelsen till stora samtal om vetenskap, om fantasins gränser och om vår livsforms historia och framtid. Årets ..




460941397_972284541608398_7546325577043583515_n.jpg (526×526) (fbcdn.net)


"På Bokmässan arrangerar Rymdstyrelsen 11 seminarier av totalt 28 på tema Rymden och vi har även närmare 40 programpunkter på vår egen scen. Det kommer bli en rik variation av seminarier och diskussioner, från rymdpolitik och juridik till vetenskap, tro och science fiction."


Källa för text, bildlänk och del av bild:


Rymdstyrelsen - Bara dagar kvar nu innan Bokmässan... | Facebook


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.