tisdag 4 oktober 2022

Legitimerade historieläraren Richard Jomshof, som blir Justitieutskottets ordförande, anklagas falskt för att ha ifrågasatt Förintelsen


för 3 dagar sedan — Det du påstår är naturligtvis inte sant, utan en regelrätt lögn. När f*n menar du att jag skulle ha ifrågasatt Förintelsen? Jag förväntar mig en personlig ...


Kinna Skoglund på Twitter: ”Du företräder ett parti som ständigt visar att ni är kopplade till nazismen. Oavsett ovanstående så är många av dina uttalanden som har nazistisk grund tillräckliga för att säga att du har nazistiska kopplingar. Du blev avskedad för dina högerextrema nazistiska åsikter.” / Twitter



Jag kan tolerera mycket skitsnack, men nu har gått över gränsen. Rejält. Det du påstår är naturligtvis inte sant, utan en regelrätt lögn. När f*n menar du att jag skulle ha ifrågasatt Förintelsen? Jag förväntar mig en personlig ursäkt.
Citera Tweet
Kinna Skoglund
@SkoglundKinna
Han fick sluta som gymnasielärare för han ifrågasatte förintelsen - nu är han ordförande i justieutskottet.
Visa denna tråd
Bild


Du företräder ett parti som ständigt visar att ni är kopplade till nazismen. Oavsett ovanstående så är många av dina uttalanden som har nazistisk grund tillräckliga för att säga att du har nazistiska kopplingar. Du blev avskedad för dina högerextrema nazistiska åsikter.


Källor:


https://twitter.com/RichardJomshof/status/1576609621674184705


Richard Jomshof på Twitter: ”Jag kan tolerera mycket skitsnack, men nu har @SkoglundKinna gått över gränsen. Rejält. Det du påstår är naturligtvis inte sant, utan en regelrätt lögn. När f*n menar du att jag skulle ha ifrågasatt Förintelsen? Jag förväntar mig en personlig ursäkt.” / Twitter


https://twitter.com/SkoglundKinna/status/1576936996781510658



Kinna Skoglund (@SkoglundKinna) / Twitter


Kinna Skoglund - MP 2022 - Startsida | Facebook


Kinna Skoglund på Twitter: ”2/9 hade jag fantastisk workshop med lärare och elever på Kista Folkhögskola och imorgon åker jag dit igen.Ska bli SÅ ROLIGT ❤❤❤ Ska jobba på kvällen oxå hos hos WAR Child. Eftermiddagen tom om någon behöver mig eller vill ta en fika. #12samtal #Taettklivframåt https://t.co/Y6FCdzVO9c” / Twitter


Kinna Skoglund - Verksamhetsområdeschef - Nordisk kompetens | LinkedIn



Kinna Skoglund - MP 2022. 788 likes · 64 talking about this. Riksdagskandidat MP Göteborg (plats 6), MP Västra (plats 5), MPs rikslista (plats 27)...
Leila Ali Elmi respektive Emma Nohrén toppar namnen på valsedlarna för Miljöpartiet Göteborg i riksdagsvalet nästa år. Det beslutades på..
Så svarar Kinna Skoglund: Extra viktig Skolans syfte ska vara utbildning inte vinst. Skattepengar som avsattsatts för skolan ska gå till eleverna och inte ...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.