fredag 21 oktober 2022

Hjärntvättade betalar tusenlappar för vidskeplig kurs om ufo hos sekt med toalettproblem och flugor

 

"Allt gick efter plan förutom att jag fick fixa så att två damer som fått flugor på rummet och avloppslukt från toan fick byta rum. Flugproblemet kände vi igen från förra året då jag fick banka ett tjugotal flugor innan jag tejpade igen lampan med gaffatejp. Den här gången fick de som bodde där byta rum helt och hållet."


Sedvanliga köret med alkohol för sekten UFO-Sverige:


"När jag och Thomas hade pratat klart och alla presenterat sig samlades vi i baren en trappa ned och pratade."


221021kursen.jpg (800×600) (ufo.se)



"I dag är det äntligen dags för UFO-Sveriges årliga kurs för fältundersökare! Platsen är Yxnerum i Östergötland precis som förra gången och där kommer deltagarna att börja ramla in under eftermiddagen och kvällen. Klockan 19 serveras en lätt måltid och 19.30–20.00 går jag igenom programmet varefter Thomas Michanek berättar om hur alla som är med kan bidra till att göra UFO-Sverige bättre under programpunkten ”Vad Du kan göra för UFO-Sverige”.

Vi blir 52 personer plus en föredragshållare."


Källa, UFO-Sverige 21 oktober 2022:


Kursstart i Yxnerum | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Fältundersökarväskan som aldrig hittat något ufo från andra planeter är en bluff som inte gjort någon nytta:


221021janh.jpg (800×600) (ufo.se)


Yxnerum Hotell, Kurs & Konferenscenter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.