måndag 12 juni 2023

Paludans svar till Bornholms polis


för 2 timmar sedan — Et principielt spørgsmål om beskyttelsen af ytringsfriheden er opstået, efter at Bornholms Politi vil nægte Rasmus Paludan adgang til årets Folkemøde.


Källa 12 juni 2023:


Rasmus Paludan protesterer over påbud: Nægter at blive væk fra Folkemødet (jyllands-posten.dk)


Ærkebiskoppen i maurerdræbernes kirke - ja, det er Rasmus Paludan - skal naturligvis have lov at komme til folkemødet med sit ævl | avisendanmark.dk


"Paludan er kam sur over, at han ikke bliver beskyttet under folkemødet, og det skal nok give noget ballade. Jeg har nogle ideer til Paludan i analysen, hvis han har lyst til at checke dem ud.":




Jeg har sendt mit svar på partshøringen til Bornholms Politi. Den korte svarfrist levnede mig ikke meget tid, men jeg fik det opsummeret, hvorfor det på alle tænkelige måder vil være ulovligt at nægte mig adgang til Folkemødet."


Källa måndag 12 juni 2023:


Rasmus Paludan - Jeg har sendt mit svar på partshøringen... | Facebook


https://www.facebook.com/photo?fbid=827703008919260&set=a.396016635421235


Sidorna 1 - 7:












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.