torsdag 27 juli 2023

UFO-Sveriges ordförande på DN jublar över att visselblåsare misslyckas under sekretess som kan ge fängelse

 


Clas Svahn är aldrig själv aktuell för utfrågning i USA eftersom han inte har något att komma med. Den slutsatsen förstår inte media som har berättat för Historielärarföreningen, att de bara intervjuar Clas Svahn i brist på snabbare alternativ i Sverige. Men Clas Svahn tar sina intervjuer som beröm:


"Under dagen har jag också pratat med ”Morgonpasset i P3” där jag ska vara med i morgon och blivit intervjuad av US News & World Report om dagens utfrågning. Ni kan läsa artikeln och mina citat här.

Dessutom ser det ut att bli ännu ett program i morgon och under kvällen, klockan 22.15 intervjuade Ekot mig. Ni kan lyssna på det åtta minuter långa inslaget här.

Och min egen artikel för DN.se som jag lämnade ”på slutsignal” som vi säger, alltså direkt efter det att utfrågningen var klar, kan ni läsa här."


Källa, UFO-Sveriges dagbok 26 juli 2023:


Nyfikna frågor men få svar | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


för 4 timmar sedan — USA har hemliga program där man arbetar med kraschade utomjordiska farkoster, sade Grusch. Han riskerar fängelse om han befinns ha begått mened. Clas Svahn ...
för 20 timmar sedan — Clas Svahn. Morgonpasset i P3 – Gästen. Clas Svahn har räddat 2,2 ton UFO-material. 29 min ‧ tor 03 nov 2022 kl 13.00. Glomar explorer ...
för 2 timmar sedan — ... dedicated to the research of UFO:s, and furthermore the maintainer of the Archives for the Unexplained, AFU) Clas Svahn, works as a reporter there.
för 4 timmar sedan — ... but did not know anything about investigations and misinterpretations,” says Clas Svahn, chairman for the Sweden-based Archives for the Unexplained, ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.