tisdag 26 september 2023

Var menar föreläsaren att Salwan ska bränna Koranen 26 september?

 



Årets Eldsjäl 2020 • Föreläsare • Utbildar om hur kriminella tänker och känner • Iinfluenser • Grundare till Organisation No2crimes • Humanist • Visionär

Den 26 september tänker Salwan bränna koranen igen. Vi vill stoppa bränderna och ungdomar som bränner bilar på Rosengård, jag har tagit ett beslut om att engagera mig för att stoppa bränderna på Rosengård, jag kommer även stå mellan poliser och vilsna ungdomar/vuxna för att hindra att det eskalerar.. Jag kommer ta risken och stå som Mänsklig skydd för att stoppa stenkastare som försöker skada poliser, jag kommer prata med folket och säga till att dessa ungdomarna slutar upp med att bränna sitt område. Vi riktiga muslimer, vi malmöiter, vi som bryr oss kan alltid höra av sig till imorgon. Det krävs mod och civilkurage. Hör av er till mig via telefon X - Mail X No2crimes söker flera förebilder för att skapa trygghet den 26 september. #koranen #islam #kristen #jude #civilkurage #malmö #Rosengård #mod No2Crimes Maher Turkie Samhället måste börja agera och hjälpa till mer. Hoppas att alla religiösa föreningar, brottsförebyggande föreningar ställer upp för att få stopp på denna galna trenden!"


Källa:


Maher T. på LinkedIn: #koranen #islam #kristen #jude #civilkurage #malmö #rosengård #mod


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.