söndag 24 mars 2024

Församlingstidning publicerar fyra sidor om UFO-Sverige

 

240324kyrk.jpg (800×600) (ufo.se)


Källa för del av bild nedan:


Tusen Möjligheter (pgab.se)




"I dag publicerar Järfälla församlings tidning Tusen möjligheter ett fyra sidor långt reportage om mig."


Källa 24 mars 2024:


I dag publicerar Järfälla församlings tidning Tusen möjligheter ett fyra sidor långt reportage om mig. I kväll klockan 19.15 eller så är… | Instagram


"TEXT: PER AXEL NORDFELDT 

FOTO: DAVID LAGERLÖF"


jarfalla.tusenmojligheter@svenskakyrkan.se 


Källa:


Tusen Möjligheter (pgab.se)


24_TM2_web.pdf (svenskakyrkan.se)


Församlingstidningen Tusen Möjligheter - Järfälla församling (svenskakyrkan.se)



"I dag publicerade Järfälla församlings tidning Tusen möjligheter ett fyra sidor långt reportage med mig. Intervjun gjordes för några månader sedan men resultatet blev riktigt bra tycker både jag och Anneli.


Hör berättas både om mitt eget intresse och om hur UFO-Sverige arbetar. Plus min och Annelis egen ufoobservation. Snyggt skrivet rakt igenom."


Källa, UFO-Sverige 24 mars 2024:


Fin artikel i församlingstidningen & TV4 | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.