måndag 25 mars 2024

Storhäxan i Felix Herngrens komedi med UFO-Sverige utforskar hemsökta speglar

 

2 okt. 2023 — 938 likes, 35 comments - serafiaandersson on October 2, 2023: "I dag medverkade jag som medium i Felix Herngrens kommande serie.


https://press.tv4.se/post/premiar-for-ufo-mysteriet-ny-serie-med-felix-herngren


"227 visningar 25 mars 2024


Källa 25 mars 2024:


Väsen från Blombacka förstör! - YouTube



Jag gör kanalen för att det roar mig, för mitt egna nöjes skull att utforska experimentera och uppleva, inte för att jag tror på en massiv… | Instagram


I dag medverkade jag som medium i Felix Herngrens kommande serie. Tack @flxherngren för ett trevligt möte! 👽🪐 #serafiaandersson… | Instagram



Behandlingar & rådgivning · Andlig show med Serafia Andersson · Svaret på ufogåtan kan finnas i Sverige


Sveriges största alternativmässa för Kropp & Själ - Harmoniexpo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.