söndag 24 mars 2024

Medium ordnade utställning åt UFO-Sverige i Vallentuna kulturhus

 


"Innan jag lämnar detta så vill jag lyfta fram Fred som var den som kom på idén att vi borde kontakta Vallentuna kommun och föreslå en jubileumsutställning. Något vi gjorde den 26 september förra året då vi fick till stånd ett möte med utställningsproducenten Mia Broborg, kulturproducenten Charlotta Burlin och kulturchefen i Vallentuna, Anders Dahlgren. Så här i efterhand kan vi konstatera att Freds glada konstaterande att ”den där salen fyller vi” stämde väl överens med verkligheten."


Källa, UFO-Sverige 23 mars 2024:


Fullt hus i Vallentuna | Clas Svahns Blogg (ufo.se)



240323extra.jpg (800×600) (ufo.se)


230926bib.jpg (800×542) (ufo.se)


"I dag sammanstrålade jag med Fred Andersson i Vallentuna för att möta utställningsproducenten Mia Broborg, kulturproducenten Charlotta Burlin och kulturchefen i Vallentuna, Anders Dahlgren i ett möte i kulturhuset. Idén till mötet var Freds och hans tanke var att UFO-Sverige skulle ordna en utställning i mars nästa år när den så kallade Vallentunavågen fyller 50 år."


"PS: Den här bloggen har uppdaterats med namn och bilder på de inblandade den 23 mars 2024. I ett första skede nämnde jag inte namnen på dem för att skydda dem från en stalker som ger sig på alla personer i min omgivning."


Källa, UFO-Sverige 26 september 2023:


Bokjobb och besök i Vallentuna | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.