söndag 8 september 2024

UFO-Sverige erbjuder granskare filmad intervju

 

för 21 timmar sedan — Det vore perfekt om Thomas dyker då kan jag göra en filmad intervju med honom om varför han inte kan leva ett eget liv utan ägnar sig åt mig och UFO-Sverige.



"Sedan kan vi konstatera att medlemsträffen i Malmö nu är fullbokad och att vi har gått in på en reservlista. Fick berättat att min stalker tänker komma och ställa sig utanför för att berätta för alla hur onda vi i UFO-Sverige är. Det vore perfekt om Thomas dyker då kan jag göra en filmad intervju med honom om varför han inte kan leva ett eget liv utan ägnar sig åt mig och UFO-Sverige."


Källa, UFO-Sverige 7 september 2024:


Rigmor, Behzad och Ylva | Clas Svahns Blogg (ufo.se)




Den 15 september 2024 anordnar Riksorganisationen UFO-Sverige en träff för medlemmar i Malmö. Plats: Arena 305, Lönngatan 30 i Malmö. Arena 305 ligger centralt ...



"Den 15 september 2024 anordnar Riksorganisationen UFO-Sverige en träff för medlemmar i Malmö.

Plats: Arena 305, Lönngatan 30 i Malmö.


Arena 305 ligger centralt i staden, strax bredvid Sofielunds Folkets hus i Seved. Ifrån Malmö Central kan man åka både Pågatåg till Triangeln och sedan ta buss. Men det finns flera busslinjer som går till området nära Lönngatan.

Tid: Söndag 15/9 kl. 14.00–18.00 (ca)"


Källa:


Medlemsträffar (ufo.se)



Historielärarföreningen: Nytt mejl från sektionschef om UFO-Sverige (historielararna.blogspot.com)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.