tisdag 10 september 2024

Video: Paludan på Rigshospitalet

 

för 12 timmar sedan — Jeg er meget tilfreds med det kompetente og professionelle personale, der gennemførte min operation i fuld narkose i dag på Rigshospitalet.


Jeg er meget tilfreds med det kompetente og professionelle personale, der gennemførte min operation i fuld narkose i dag på Rigshospitalet. #dkpol #dkmedier #politidk #sundhed #stramkurs

3 709
visningar"




Källa för text och del av skärmbild:


Rasmus Paludan 🇩🇰 på X: ”Jeg er meget tilfreds med det kompetente og professionelle personale, der gennemførte min operation i fuld narkose i dag på Rigshospitalet. #dkpol #dkmedier #politidk #sundhed #stramkurs https://t.co/YSyfS9Opq3” / X


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.