lördag 17 september 2022

Två ton ufo-material ska inte analyseras utan sorteras i källarsamling ingen använder - sekten UFO-Sverige godkänner nämligen inget skriftligt som bevis


Clas Svan som är internationell samordnare för föreningen AFU säger att de ännu inte nått så långt att de sett rymdvarelser men menar Att ufo-fenomenet ...
TV4 Play · För 19 timmar sedan


för 19 timmar sedan — Clas Svan som är internationell samordnare för föreningen AFU säger att de ännu inte nått så långt att de sett rymdvarelser men menar Att ufo-fenomenet ...


Filmstjärnan Lennart Svahn håller upp sitt bevis för utomjordingar i TV4: 



tv4220916.jpg (800×528) (ufo.se)


tv4jag.jpg (800×600) (ufo.se)


"Klockan 17.55 ringde TV4 upp och efter att ha testat tekniken och väntat på min tur fick jag tre minuter efter 18.05. Jag berättade kort om de 2,2 ton material jag och Anders Persson hämtat hem från Storbritannien men trots att jag skickat redaktionen ett mejl med alla uppgifter så lyckades de kalla mig internationellt ansvarig för AFU istället för ordförande och i rutan skrevs AFU AUF…


Här sitter jag och tittar i mobilen inför sändningen. På skärmen till vänster växer nästa UFO-Aktuellt fram.


Jag satt i alla fall hemma och var med direkt via mobilen vilket funkade fint och jag lyckades också undvika att hosta under de minuter jag var med. Men så hade jag druckit hostmedicin och sugit på en Fishermans också."


Källa, UFO-Sverige 16 september 2022:


TV4, redigering och möten | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Två ton UFO-material ska visa om det finns liv i rymden (tv4play.se)


för 19 timmar sedan — Clas Svan som är internationell samordnare för föreningen AFU säger att de ännu inte nått så långt att de sett rymdvarelser men menar Att ufo-fenomenet ...


för 17 timmar sedan — för 2 timmar sedan — Clas Svan som är internationell samordnare för föreningen AFU säger att de ännu inte nått så långt att de sett rymdgubbar men menar att ...


för 23 timmar sedan — Sci-fi och äventyrsfilmen UFO Sweden, premiär 25 december. Spelar också på Stadsteatern i ”Alltid vara vi”, en nyskriven föreställning med utgångspunkt i ..


för 23 timmar sedan — Här är exempel på vad de har på gång: Oscar Töringe: + "Tack för senast!", romantisk komedi av Moa Gammel (biopremiär i höst). + "UFO Sweden" ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.