lördag 10 september 2022

Clas Svahn asks Chris Mellon about disclosure

 

During a press conference in Barcelona on September 9th 2022 UFO-Sweden's international director Clas Svahn (and chairman for Archives for the unexplained, ...
YouTube · Clas Svahn · För 6 timmar sedan


för 17 timmar sedan — Chris har varit USA:s tidigare biträdande assisterande försvarssekreterare för underrättelsetjänsten och senare för säkerhets- och


220909chris.jpg (800×539) (ufo.se)


220909chrismmm.jpg (800×557) (ufo.se)




Källa.


20220909 Clas Svahn asks Chris Mellon about disclosure - YouTube


"Sedan kom Anneli tillbaka och vi strålade samman på rummet innan jag gick ner för att passa en presskonferens som Chris Mellon skulle hålla under ledning av tysken Robert Fleischer och med en spansk tolk. Efter att ha skrivit ihop ett antal frågor gick jag in och satte mig längst fram i salen i väntan på att pk:n skulle börja 16.30.

Den blev en timma och vi var rätt många där även om de flesta inte var från de vanliga massmedierna. Jag fick i alla fall möjlighet att ställa fyra frågor och dessutom hann vi prata en del när det hela var slut. Jag fick i alla fall ihop nog mycket för att det ska kunna bli en artikel i UFO-Aktuellt framöver."


Källa, UFO-Sverige 9 september 2022:


Barcelona – Dag 2: Chris Mellon | Clas Svahns Blogg (ufo.se)



20210521 Eurovisiongenrep - YouTube


Clas Svahn - YouTube


Clas Svahn - YouTube


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.