onsdag 17 maj 2023

Illuminati fick inte värva UFO-Sveriges gigant

 

Bild:


230516roth.jpg (800×524) (ufo.se)



"Under dagen blev jag kontaktad av ”David Rene de Rothschild” som ville bli min Facebook. En rik knös – om han nu var på riktigt. Vilket jag kände mig mycket tveksam till. Så jag skrev till ”mannen” på Messenger för att testa och det blev en udda konversation där han sa att jag hade en stor uppgift att fylla och ville värva mig till illuminaterna.


Kanske inte riktigt vad man väntar sig av en ur Rothschildfamiljen som ju av konspirationsivrare påstås vara just illuminater. Efter några meningsutbyten släppte jag det. Vänner blev vi inte."


Källa, UFO-Sverige, 16 maj 2023:


Badminton igen och intervjuad i P4 | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.