tisdag 30 maj 2023

Säkerhetspolis stoppar Paludan från att arbeta som advokat efter hans koranbränning vid Turkiets ambassad


I dag står jeg ved indgangen til Folketinget.
Kan vara en bild av 1 person, reklamskylt och text där det står ”Lose kreaturer”
Alla reaktioner:


30 maj 2023:


TV2 Bornholm
PET vil ikke beskytte Paludan under Folkemødet
Politikeren Rasmus Paludan vil ikke få beskyttelse af Politiets Efterretningstjeneste under Folkemødet. Det skriver Simon Andersen, redaktionschef hos...
.
För 9 timmar sedan


pet vil ikke beskytte paludan under folkemoedet (tv2bornholm.dk)


Paludan: Det ville være lettere, hvis jeg måtte bære skydevåben (spreaker.com)


för 6 timmar sedan — Hämnd för högerextreme politikern Rasmus Paludan koranbränningar tros vara motivet för de två tyskar som planerat en terrorattack mot en förmodad svensk ...
för 6 timmar sedan — Protesterna i Turkiet mot högerextreme partiledaren Rasmus Paludans koranbränningar var många och högljudda -inte bara från presidenten själv.
för 56 minuter sedan — Gennem en årrække har Paludan haft livvagt som følge af det høje trusselsbillede rettet imod hans person. Og truslen er ikke blevet mindre. »Tværtimod har det ...


"»Men PET har nu meddelt, at de ikke vil beskytte mig, hvis jeg deltager i Folkemødet. Og nu vil de heller ikke beskytte mig på mit arbejde som advokat«, fortæller han.

»Konkret har jeg fået at vide, at jeg ikke kan deltage som forsvarer ved en retssag i Østre Landsret i morgen, onsdag«, fortæller han."

"»Jeg går ekstremt langt i samarbejdet, men jeg bliver nødt til at kunne passe mit arbejde som advokat og partileder«."


Källa 30 maj 2023:


Rasmus Paludan: Jeg må ikke arbejde for PET | BT Krimi - www.bt.dk


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.