torsdag 7 december 2023

UFO-Sveriges ålderspensionär åt och drack på Bonniers julfest utan inbjudan

 


"Men 16.15 tackade jag för mig och körde mot DN vilket tog nästan en timme. Otroligt mycket bilar ute. När jag väl kom fram vandrade jag rakt in i en pågående julfest som Bonniers höll på entréplanet"


"Hann ta en alkoholfri cider också innan jag vandrade upp till redaktionen för att träffa mina gamla arbetskamrater som satt där mitt i nyhetsproduktionen. Och så Björn som hade med sig tre rymdleksaker i plåt som jag skulle köpa av honom."


"Jag hann i alla fall prata med alla en stund innan det var dags att åka hem, men eftersom jag var tvungen att passera festen igen blev jag åter fast där. Hittade till och med maten (som jag missat på hitvägen) och ställde mig och åt en bit tillsammans med två tidigare arbetskamrater, Lotten och Sten.

Hemma blev det kvällsmat men jag måste erkänna att jag knappt orkade äta något efter besöket på DN."


Källa, UFO-Sverige 6 december 2023:


Morgonpasset, filmjobb och DN | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.