lördag 2 mars 2024

Medium Felix Herngren använder för teveserie med UFO-Sverige utforskar ockultism

 

"Ockultismen omfattar en mängd magiska skolor såsom alkemi, astrologi, demonologi, spiritism, spådomskonst, druidism, häxkult, satanism mm."


Källa:


Ockultism | Theatre Of Blood


... ockultismOckultism är en samlingsbeteckning på läror som säger sig innehålla ... demonologi, spiritism, spådomskonst, druidism, häxkult, satanism mm. För ...


"På min Youtube har jag ett samarbete med Martin Ohlson @ghostcallsweden ,han och jag kommer att utforska paranormala fenomen och testa ockulta skrönor, och en massa annat spännande."


Källa 1 mars 2024:


På min Youtube har jag ett samarbete med Martin Ohlson @ghostcallsweden ,han och jag kommer att utforska paranormala fenomen och testa… | Instagram


Serafia Andersson - YouTube


2 okt. 2023 — 938 likes, 35 comments - serafiaandersson on October 2, 2023: "I dag medverkade jag som medium i Felix Herngrens kommande serie.


Ufo-mysteriet med Felix Herngren är en kommande svensk dokumentärserie som planeras att ha premiär våren 2024 på TV4 Play och TV4.


för 1 dag sedan — Här hittar man också en del från inspelningen av ”UFO-mysteriet med ... Detta inlägg postades i UFO den 29 februari 2024 av Clas Svahn.


16 dec. 2015 — Den här gången om stenarna som håller nattens demoner borta, alltså marlekor eller mallrikar. Ni kan se inslaget här. Marlekor är ett slags ...


29 okt. 2023 — Tycker de har varit så respektlösa mot Serafia... Blev jävligt förbannad. Redan efter Blombacka. Demoner och sån skit ska man passa sig för.


2023-10-29 • 26min. play · Rysarstunden. Demoner och demonologi med Thomas Andersson. 2023-10-25 • 55min. play · Rysarstunden. Rysliga föremål. 2023-10-18 • ...


Intervju Serafia Andersson | Lytt her | Podme Podkast Player



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.