tisdag 10 september 2024

Arvode för UFO-Sverige

 


"Sedan checkade vi in på Hotell Alfred Nobel"


"Vi kånkade böcker och tidningar till ingången som var på baksidan och där möttes vi av Benny Abrahamsson som är ordförande i Humanistiska föreningen. Inne i lokalen väntade kassören Lena och andra ur styrelsen som hade möte. Benny och Lena berättade att dåren John Doe hade skrivit till dem och låtsats att han var ordförande i en förening som ville anlita mig för ett föredrag och därför ville veta vad jag tog i arvode. Det är helt otroligt vad den där människan ljuger och trakasserar folk."

"Efter mitt föredrag pratade jag med folk och så var det dags för ostbuffé som verkligen smakade bra."

"sedan körde jag till hotellet där vi satte oss i receptionen och drack en cider och en Mariestads."


Källa, UFO-Sverige 10 september 2024:


Föredrag i Karlskoga | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Clas Svahn | Snart dags för mitt föredrag i Karlskoga. Anneli sköter bokbordet. | Instagram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.