måndag 28 augusti 2023

Ålderspensionären som är UFO-Sveriges ordförande bråkar med polis idag

 


"Clas Svahn
E Thomas Persson Tror du att jag är din personliga serviceanläggning så tror du fel. Läser du över huvud taget UFO-Aktuellt?


E Thomas Persson
Clas Svahn Ja i måttlig mängd. Jag ber dig nu så snällt jag kan att berätta i vilket nummer av ufo aktuellt jag kan läsa om Varghina.
Clas Svahn
E Thomas Persson Du menar på allvar att jag, som du pekar ut som en person med sektbeteende och drivande av desinformation ska hjälpa dig när jag har en massa vanliga och trevliga människor att prata med och hjälpa en normal dag? Du kan väl hitta någon i din lilla grupp som kan lösa detta.


Källa 28 augusti 2023:


Allmänheten diskuterar ufo och UFO-Sverige | Välkommen till ufo-Sverige | Facebook


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.