söndag 27 augusti 2023

Historisk upptäckt när forskare första gången får tag på material från större föremål med ursprung utanför solsystemet


Has the world's 'Leading Alien Hunter' found extraterrestrial life?

Harvard astrophysicist Dr. Avi Loeb has just analyzed meteor particles he retrieved from the Pacific Ocean to determine their origin.
CNN · För 7 timmar sedan


Bild på föremålet:


klot230826.jpg (800×615) (ufo.se)


Abraham (AviLoeb is the Frank B. Baird, Jr., Professor of Science at Harvard University and a bestselling author (in lists of the New York Times,Wall ...



26 augusti 2023


Professor Avi Loeb: Fyndet på havsbotten kom från ett annat solsystem - DN.se


"Under dagen har jag gjort en kort intervju med professor Avi Loeb på Harvarduniversitetet i USA. Detta sedan jag sett att han intervjuats av CNN och där sagt att han i en rapport på tisdag kommer att slå fast att de föremål som hans expedition plockade upp ur havet i somras har sitt ursprung i ett annat solsystem.

Jag mejlade Avi som svarade snabbt som vanligt och så kunde jag skriva en artikel på DN.se. ”Denna upptäckt är historisk eftersom det är första gången som forskare har fått tag på material från ett större föremål som har sitt ursprung utanför solsystemet”, skrev han i ett mejl till mig."


Källa, UFO-Sverige 26 augusti 2023:


Mejlande med Avi Loeb och brev till ufovittnen | Clas Svahns Blogg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.