torsdag 22 februari 2024

Hillevi Andersson i Vallentuna pratar med UFO-Sverige om Historielärarföreningen

 


"När jag kom tillbaka till Stockholm pratade jag med en upprörd Hillevi i Vallentuna som fått ett samtal från en man som påstod sig vara från Historielärarföreningen men vägrade säga vad han hette trots att hon frågade. Dessutom ringde han från ett okänt nummer.

Hillevi beskrev mannen som ”otäck” och samtalet som påfrestande och efter vad hon berättade så ägnade mannen, som vi alla vet vem han är, tiden åt att försöka få henne att känna sig obekväm med att vara med i TV4-serien ”Ufo-mysteriet med Felix Herngren”. Han var helt enkelt ute efter att vända Hillevi mot mig och mot Felix Herngren.

Man blir beklämd. Det måste vara något som gått fel när en person ägnar sitt liv åt att läsa min blogg och sedan ringa runt, eller skriva, till alla som jag varit i kontakt med. Störa vanliga människor och göra dem oroliga. Suck!"


Källa, UFO-Sverige 22 februari 2024:


Möte i Norrköping | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.