lördag 24 februari 2024

Storhäxan UFO-Sverige anlitat åt Felix Herngrens serie på TV4 kokar kittel i raseri

 

2 okt. 2023 — 938 likes, 35 comments - serafiaandersson on October 2, 2023: "I dag medverkade jag som medium i Felix Herngrens kommande serie.



Video idag 24 februari 2024:


"Så mycket negativt energisugande, övertrampande och utnyttjande av mig som person har skett det senaste. Även mycket missförstånd och projekt som inte blev som jag tänkt mig. Oturligt har hamnat i min väg... och man vet tillslut att det inte kan vara på naturlig väg att så mycket knepigt eller ledsamt inträffar. Det kändes som jag skulle gå under av trötthet ilska och sorg. I dag har jag gjort en magisk storstädning och energihealing. En return to sender spell kördes självfallet samtidigt ihop med min hoodoo gryta a la Serafia. I dag blir det ljus på stigen igen, glitter under fotsulorna och solsken i mina tankar. I dag är jag stark igen, men nu behåller jag styrkan åt mig själv. Jag är inne i en ny era. Min Greta Garbo era, och det är ett befriande beslut, att inte släppa in människor i livet med öppna svängdörrar. Iwant to be alone ja, som Greta sa! #vårstädning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.