lördag 7 december 2019

UFO-Sveriges vice ordförande föreläste för huddingeelever


"Tog mig upp vid 09 för att komma iväg till Huddingegymnasiet i tid. Där hade jag bestämt möte med en av lärarna, Ann-Britt Hellmark, klockan 11 för att hinna äta lunch och kolla tekniken innan jag skulle dra igång med mitt föredrag klockan 12.30.
Skolan visade sig bjuda på julbord just i dag och det var verkligen imponerande. Tre sorters prinskorv, sillar, två sorters lax, köttbullar, paté, Janssons och allt annat som man kunde önska sig. Till det fick jag en burk julmust.
Min smala lycka var att vi åt så tidigt för sedan blev kön av elever mycket lång.
Temat för mitt föredrag inför de drygt 300 eleverna var konspirationsteorier och fake news."
Källa, Clas Svahns ufoblogg 14 cecember 2017:
Ann-Britt Hellmark på Huddinge gymnasium har lärarutbildning i svenska och samhällskunskap:
Hon utsågs till årets pedagog 2018:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.