onsdag 21 april 2021

Reaktionerna på Sydsvenskans artikel historieläraren Fredrik Clausson skrev

 


Sök på tidslinjen


Vi ska alltid skydda våra elever oavsett vilka deras föräldrar är. Det är jätteviktigt. Rektor skrev en krönika där varken elev eller vårdnadshavare namngavs. Jag vet inte hur förälderns namn kom ut. Men, alla mail som kommer till en skola kan begäras ut.

Detta (ringat i rött) har jag själv undervisats i av mina lärare i SO när jag gick högstadiet i slutet av 90-talet och senare i ämnet "Historia" på gymnasiet då jag gick Samhällsprogrammet (Data och Nätverk). Han följde sitt läraruppdrag, som även mina lärare gjort innan. Bra!
👍

Källa:

freon film - Sök på Twitter / Twitter

https://twitter.com/search?q=freon%20film&src=typed_query&f=live


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.