lördag 16 oktober 2021

The Portugal News tar upp Bob Lazar, ufo och Nellis Air Force base,

 

Jag måste erkänna att ämnet UFOS och det paranormala i ...

för 19 timmar sedan — Ja, låt oss skylla på henne för argumentens skull. Jag menar, titta på beskrivningen! Av UFO Guy, in Nyfikenhet · 2 hours ago · 0 Kommentarer.



"Den här veckan skulle jag vilja prata lite om det märkliga fallet BOB LAZAR.

Historien om Robert Scott Lazar började i maj 1989 med det fantastiska påståendet att han arbetade på ett hemligt projekt av den amerikanska regeringen på Nellis Airforce Base, numera även känt som det ökända AREA 51.

Den mystiska berättelsen fortsätter att ge decennier efter sin början och är fascinerande läsning för alla som går ner i kaninhålet.

Han påstår att han rekryterades för att göra en av nio flygande tefat (UFO) som Förenta staternas regering hade i sin ägo."


Källa, The Portugal News 15 oktober 2021:


Jag måste erkänna att ämnet UFOS och det paranormala i stort sett har funnits med mig sedan ungdomen. - The Portugal News


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.