fredag 29 oktober 2021

UFO-Sverige döljer identitet på forskningsstuderande som tvingade bibliotek att köpa in sektens bok

 

"Sist på ”dagen” fick jag ett mejl från en forskningsstuderande i USA som redan har intervjuat mig. Nu vill han ha hjälp med några bilder från min egen boksamling och av det jag läser. Så det ska jag fixa så snart det går.

Han skriver två trevliga saker (bland mycket annat):

”I recently got my library to buy your Files of the Unexplained, it was so well made and poetic!!” Och:

”Thank you again for your dedicated research in ufology, inspiring me as a curious person and as an artist!”

Sådant blir man glad av."


Källa, UFO-Sverige 28 oktober 2021:


Avtackning av Kalle, brevskrivande och sorterande | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.