tisdag 16 november 2021

Scen när UFO-Sveriges vice ordförande filmas som statist i internationella långfilmen UFO Sweden, som handlar om honom själv

 

Scen ur internationella långfilmen UFO Sweden:


ny211116cp.jpg (800×600) (ufo.se)


UFO-Sveriges vice ordförande är statist i scenen som visas på fotot:


"Efter en god natt på hotell med bra frukost tog jag och Anneli bilen till Crazy Pictures lokaler ett par kilometer bort för att vara med och spela in en scen som kommer att ingå i filmen ”UFO Sweden”.

Som vanligt testas alla som ska vara med på plats för coronaviruset men det gick utan problem både för mig och Anneli och så kunde vi ta av oss våra munskydd och slå oss ned tillsammans med de övriga statisterna.

Den scen som skulle spelas in filmades i en byggnad några kvarter längre bort och skulle visa ett styrelsemöte i en organisation som har en viktig roll i filmen. Jag och två andra av statisterna skulle fungera som höga chefer som satt intill generaldirektören som var i färd med att ge en av styrelsemedlemmarna ett bistert besked.

Min lilla roll var att visa generaldirektören ett dokument.

Innan vi kom så långt hade jag fått skicka in mina klädmått och så bytte jag om till 1996-årskläder i Crazy Pictures källare där en grupp kostymansvariga fixade till oss innan vi lotsades ut till en lastbil som gjorts om till make up-studio där vi fick smink."


Källa, UFO-Sverige 16 november 2021:


Inspelning i Norrköping för ”UFO Sweden” | Clas Svahns Blogg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.