fredag 2 september 2022

Ärkebiskop Rasmus Paludan ses nu studera teologi på Köpenhamns universitet


för 2 timmar sedan — Det har længe været en offentlig hemmelighed, at Rasmus Paludan skulle begynde på teologistudiet på Københavns Universitet, og det har ydermere været ...


Uwe Max Jensen på Twitter: ”Josephine Dahl troede, at hun havde set Rasmus Paludans dobbeltgænger https://t.co/MbxIbBNgfP via @NationensKurs” / Twitter


för 13 timmar sedan — Undrede mig over, at jeg så Paludans dobbeltgænger blandt tutorer og nye studerende på KUA forleden. Nu giver det pludselig mening.



Bild på artikel till tweeten nedan:


FbohKsbWQAEQDlO (1667×1999) (twimg.com)


Undrede mig over, at jeg så Paludans blandt tutorer og nye studerende på KUA forleden. Nu giver det pludselig mening. Det var nemlig ikke hans dobbeltgænger. #dkpol #dkmedier


Källa 2 september 2022:


https://twitter.com/josephineldc/status/1565600294687358976


Josephine Dahl på Twitter: ”Undrede mig over, at jeg så Paludans dobbeltgænger blandt tutorer og nye studerende på KUA forleden. Nu giver det pludselig mening. Det var nemlig ikke hans dobbeltgænger. #dkpol #dkmedier https://t.co/ers25AZ2mM” / Twitter



Josephine Dahl troede, at hun havde set Rasmus Paludans dobbeltgænger – Frihedens Stemme


Christian Marcussens Facebookprofil lukket efter afsløring af Imam Ali Moskeen i København – Frihedens Stemme


TV 2-journalisten glemte at spørge til Johanne Schmidt-Nielsens millionløn – Frihedens Stemme


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.