onsdag 7 september 2022

Familjemedlem ska med sekten UFO-Sverige på konferens, som ju ändå inte leder till något mer än utlandssemester




"I dag har jag och Anneli packat våra väskor för att resa till Barcelona i morgon. Där ska jag hålla föredrag på en kongress som kallar sig The Ufology World Congress och som hålls för sjätte gången. Arrangörerna har frågat mig vid två tidigare tillfällen men jag har varit tveksam på grund av coronaläget men i år så tackade jag ja.

Så en del av dagen har jag ägnat åt att fortsätta förbereda mitt en timma långa föredrag som jag håller där på lördag och nu tycker jag att jag kan känna mig nöjd med upplägget även om jag inte gillar att hålla mig till ett manus, något som jag är tvungen till då allt ska simultanöversättas till spanska också."


Källa, UFO-Sverige 7 september 2022:


Packning för Barcelona | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


IV Edición The Ufology World Congress Tickets - entradas.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.