fredag 2 september 2022

Paludan bränner Koranen vid politisk redaktörs bostad


"Mattias Karlsson

Politisk redaktör på Hallandsposten"


Källa.


Mattias Karlsson - Greater Malmö Metropolitan Area | Professionell profil | LinkedIn



"Mattias Karlsson är ansvarig för att Koranen nu bränns minst 10 gånger i Halmstad!

Rasmus Paludan
  • mattiaskarlsson
  • Rigsledelsen
Fre 2022-09-02 16:43

Bäste Mattias KarlssonJag har läst dina många lögner på denna sida:

Vårt parti heter Stram Kurs Sverige, så du är en så obegåvad och XXXXXbliven person att du inte ens kan skriva det riktiga partinamnet. Föddes du till lögnare eller fick du lära dig att ljuga?Vårt torgmöte i Halmstad är en del av vår valkampanj till riksdagen, men det låter du inte heller nämna eftersom du är långt värre än den vedervärdige mannen från Säffle.Jag har beslutat att informera media i Irak, Iran, Syrien, Pakistan, Afghanistan och Somalia om dina fantastiska prestationer så att de på lämpligt sätt kan hedra dig för dina försök att införa sharia i Sverige.Du vill inte att jag ska bränna en koran i Andersberg imorgon.Jag har beslutat att uppfylla din önskan. Så jag bränner den på vägen där du bor istället.Eftersom du som journalist måste vara en stor anhängare av yttrandefrihet (även om du uppenbarligen inte gillar mötesfrihet) så får jag utgå från att du stöttar mig i denna kärlekshandling.Vidare har jag, utifrån din sorgliga tillvaro, bestämt att jag ska komma till Halmstad 10 gånger istället för bara 1 gång.När olika ligister frågar mig varför jag kommer 10 gånger istället för bara 1 gång säger jag sanningen till dem: Det är Mattias Karlsons fel!Given av min godhetRasmus PaludanPartiledareStram Kurs SverigeBox XXXXXXX XX StockholmOrg.nr 802539-7566Telefon +46 (0) 8 XXX XX XXXrasmus.paludan@stramkurs.se"


Forsvar tørklædet: En unheimlich fornemmelse af, at hvor, der burde være noget, er der intet – Frihedens Stemme


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.