söndag 5 februari 2023

SD:are vill bränna Koranen på Rosengård



Historielärarföreningen: SD:are har köpt Koranen och ansöker att bränna den på Stortorget i Malmö (historielararna.blogspot.com)


En del vill att jag bränner 🔥 min på Stortorget i Malmö .. muslimernas hemstad .. kanske Rosengård är bättre ..
21
visningar"

 

Källa:


Eva Lundberg på Twitter: ”@skogshyddan3 @ewutek2 @JulianC35071285 @MikailYuksel_ En del vill att jag bränner 🔥 min på Stortorget i Malmö .. muslimernas hemstad .. kanske Rosengård är bättre ..” / Twitter


Beställde i går .. någon gång i Mars .. annars vill man att jag bränner 🔥 min på Stortorget i Malmö ..
Bild
36
visningar"


Källa 5 februari 2023:


Eva Lundberg på Twitter: ”@minor695 @MikailYuksel_ Beställde i går .. någon gång i Mars .. annars vill man att jag bränner 🔥 min på Stortorget i Malmö .. https://t.co/ezQGxZQUsI” / Twitter


Holstebro: XXXXXXX Paludan-modstander idømt 11 års fængsel – Frihedens Stemme


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.