måndag 28 juni 2021

Anmälan till GRN hos myndigheten MPRT av sekten UFO-Sveriges medverkan i SR P4 Östergötland 28 juni 2021

 

Här nedan ses anmälan Historielärarföreningen gjort nyss mot Sveriges Radio P4 Östergötland. Inslaget publicerades 28 juni 2021 och handlade om den vidskepliga sekten UFO-Sverige:

Ufo-rapporten ger få svar om observationerna - P4 Östergötland | Sveriges Radio


"Vaknade 06.30 av klockan eftersom jag skulle vara med i P4 Östergötland en kvart senare. Tog mig ned till köket där endast katterna var vakna och sugna på att jag skulle ge dem mat, men det blev det inget med.

Intervjun kom att handla om kongressrapporten och det blev tio minuters trevligt samtal innan jag gick upp och lade mig en stund till."

Citat från UFO-Sverige 28 juni 2021:

Besök på DN i Malmö, Bertil Falk och ufovandring | Clas Svahns Blogg


Länkar till de två dokumenten hos myndigheten MPRT som förstoringsglaset gör läsvänliga:

MPRT+P4+%C3%96sterg%C3%B6tland+1.jpg (1447×2048) (bp.blogspot.com)

MPRT+P4+%C3%96sterg%C3%B6tland+2.jpg (1447×2048) (bp.blogspot.com)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.