lördag 26 juni 2021

Dagens Nyheters journalist från sekten UFO-Sverige intervjuades live i Aftonbladet TV om Pentagons ufo-rapport

 

Hör UFO-experten om rapporten: "Vi står inför en gåta ...

för 16 minuter sedan — Clas Svahn är internationellt ansvarig för UFO Sverige. Han kommenterar den amerikanska UFO-rapporten: "Vi står inför en gåta". I morgon 15: ...


"Hör UFO-experten om rapporten: "Vi står inför en gåta"

Clas Svahn är internationellt ansvarig för UFO Sverige. Han kommenterar den amerikanska UFO-rapporten: "Vi står inför en gåta".

6:41
för 16 minuter sedan"

Källa 26 juni 2021:




Bild när sekten UFO-Sveriges vice ordförande medverkar i Aftonbladet TV via Skype:



"Och så strax före 23 fick jag ett mejl från en journalistkollega i USA. Först med några uttalanden som visade att rapporten släppts och sedan ett från senator Marco Rubio. Minuterna senare fanns rapporten där och jag satte mig och skrev för fulla muggar.

Jag fick i alla fall ut min text först i Sverige och DN kunde ha den som andra nyhet på sajten 22.47. Sedan fyllde jag på med två artiklar till, bland annat en med Harvardprofessorn Avi Loeb.

Här är de tre:

Uforapporten överlämnad till kongressen
Professorn: Låt forskarna undersöka de olösta fallen i rapporten
Direktiven till ufogruppen: Identifiering av potentiella luftburna hot

Mitt i rejset med att bli först ringde Aftonbladet men då var redan det mesta ute. Men efter 23.15 någon gång ringde de åter upp mig på Skype och så gjorde de en liveintervju i Aftonbladet TV som blev riktigt bra.

När den var klar fortsatte jag jobba på mina artiklar."

Citat från UFO-Sverige 25 juni 2021:

Trevlig midsommar med uforapport och bilkrångel | Clas Svahns Blogg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.