fredag 18 november 2022

Bauer Media gör ny podd med UFO-Sverige om vad som händer i USA

 

podd221117.jpg (800×600) (ufo.se)



"För i dag åkte jag tidigare än vanligt. Klockan 13 hade jag ett möte med Jonathan Garcés på Bauer Media som arbetar på en ny podd som han hoppas ska bli verklighet till våren. Temat ska vara ufo eller UAP, vilket han nu väljer, och intervjun med mig ska utgöra ett pilotavsnitt. Där kan ni också höra Avi Loeb.

Jag och Jonathan pratade mest om vad som hänt och händer i USA. En timme blev det. Och jag tror att vi båda var nöjda med samtalet och jag hoppas att det kommer att bli en poddserie till våren."


Källa, UFO-Sverige 17 november 2022:


Poddintervju med Jonathan | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.