tisdag 29 november 2022

Fotbollskanalens Olof Lundh ser Rasmus Paludan som en dåre

 

Fotbollskanalen
Din jävla sionist, hycklare, bög, dubbelmoralist och ...
Nej, jag har inte skildrat attentat mot moskéer i Sverige eller Rasmus Paludan som för mig är en dåre. Men kopplingen till fotboll finns inte där som den...
.
För 3 timmar sedan



"Olof, jag är övertygad om att din retorik mot Arab nationer är mer kopplad till Islam än något annat. Baserad på dina inlägg och artiklar känns det som att du hyser en stark aversion mot Islam och muslimer.

Nej, jag har inte skildrat attentat mot moskéer i Sverige eller Rasmus Paludan som för mig är en dåre. Men kopplingen till fotboll finns inte där som den gör kring ett VM i Qatar. Det är anklagelser som är svåra att besvara då sanningen är fastslagen."


Källa 29 november 2022:


Din jävla sionist, hycklare, bög, dubbelmoralist och muslimhatare… (fotbollskanalen.se)


Glem ikke voldtægtsofferet – Frihedens Stemme


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.