måndag 30 januari 2023

Biobesökare varnar för UFO Sweden och undrar vad det är för poäng med filmen när det är för lite ufon

 


Personligen tror jag på ufon, så där faller historien lite för mig. Det är för lite facking ufon i ufo Sweden
4 801
visningar"


Källa:


https://twitter.com/jonnystash/status/1619372488424845315


Alexander Palmestål på Twitter: ”@jonnystash Vadå är det inga UFOn?” / Twitter


(^-^*) på Twitter: ”@_acp83 Hahaha nej!!!” / Twitter


Alexander Palmestål på Twitter: ”@jonnystash Men vad är då poängen? Är det som i Nope? Att de har ”tänkt till”. Som när man ska äta en god mat på restaurang men så har de tänkt till och man blir serverad idén om god mat.” / Twitter


(^-^*) på Twitter: ”@_acp83 Det är ju lite övernaturliga grejer i slutet ändå men ja dom har absolut tänkt till lite för mkt” / Twitter


Alexander Palmestål på Twitter: ”@jonnystash Okej, tack för varningen. Då ser nog hellre om Närkontakt av Tredje Graden för 150de gången.” / Twitter


(^-^*) på Twitter: ”Irriterad på att medlemmarna som skulle vara ”freaks” trodde mindre på ufon än jag” / Twitter


(^-^*) på Twitter: ”Jag skrikandes i biosalongen: ”betyder I want to believe-affischen ING-EN-TING för er?!?”” / Twitter


(^-^*) på Twitter: ”@_acp83 Ja men jag blir helt galen på att dom har så tydliga inspirationskällor som är svinbra typ T2 och sen misslyckas helt med att göra det som gör till exempel T2 så bra. Att visa det man vill se. Terminators/ufon” / Twitter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.