tisdag 24 januari 2023

UFO-Sveriges reporter Niklas Svahn på TT förhörde Sverigedemokraterna om Rasmus Paludans Koranbränning i Stockholm

 


för 24 minuter sedan — Niklas Svahn/TT, Sofie Fogde/TT ... Redan innan den högerextreme provokatören Rasmus Paludan tände eld på en koran i närheten av Turkiets ...


"TT: En rak fråga: Rasmus Paludans koranbränning var inte sanktionerad av Sverigedemokraterna?

– Nej, vi är över huvud taget inte inblandade i det, nej, svarar Henrik Vinge, SD:s gruppledare och vice partiledare."


Källa 24 januari 2023:


SD tillbakavisar inblandning i koranbränningen | SvD


TT:s politikreporter Niklas Svahn har sponsrat UFO-Sveriges arkiv AFU med 3850 kronor:


"Svahn Niklas 100 800 600 520 600 630 600 3 850"


Källa:


AFU Sponsorships 1993-2021.xlsx


"Efter några dagars semester för att hjälpa Niklas med flytten och lite annat är jag tillbaka på DN i dag igen."


Källa, UFO-Sverige 24 januari 2023:


Badminton och jobbdag | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Jag vred blicken igen, såg en hy så verkligt overklig, eller en nytt ansikte som jag genast förälskade mig i. Jag befann mig i ett hav av snygga människor. För ...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.