måndag 6 mars 2023

Norsk tv intervjuar Paludan om Erdogan och Nato under beskydd av säkerhetspolisen

 

TV2
NATO-utvidelse i fare: Koranbrenneren har ingen planer om å ...
Hver dag søker Rasmus Paludan (41) om lov til å brenne koraner på offentlig grunn, og hver dag er svaret nei. Dansk politi er bekymret.
.
För 6 timmar sedan



"Koranbrenneren har 

ingen planer om å slutte

KØBENHAVN (TV2): Mannen mange mener står i veien for et svensk NATO-medlemskap trosser drapstruslene og vil fortsette til alle andre «tar til fornuft».



05. mar 2023 20:33


Hver dag søker Rasmus Paludan (41) om lov til å brenne koraner på offentlig grunn, og hver dag er svaret nei. Dansk politi er bekymret. Det har rast inn med trusler."


"TV 2 reiser til Danmark søndag ettermiddag og tar inn på et hotell i den danske hovedstaden, og venter.

Neste morgen kommer en ny melding: «PET vil have kopi av ditt pas». PET står for Politiets Efterretningstjeneste – danskenes PST. De får en kopi av passet.

Timene går, før en ny melding dukker opp på mobilen: «Vi har fundet et sted. Så hvis du sætter kursen til … station transporterer mine folk dig det sidste av vejen. Vh Klaus PET».

Stasjonsnavn er fjernet og fornavn til mannen i PET er endret etter avtale med den danske sikkerhetstjenesten."

"– Jeg vil si at Erdogan er en nyttig idiot for meg. Jeg har brukt ham, for jeg har fått verdensomspennende omtale av mitt budskap – nemlig at islam aldri kan harmonere med den måten man lever på i Europa."


Källa 5 mars 2023:


NATO-utvidelse i fare: Koranbrenneren har ingen planer om å slutte (tv2.no)


Natholdet – Frihedens Stemme


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.