tisdag 21 mars 2023

22 mars håller UFO-Sverige föredrag på Arbetets museum

 

för 6 timmar sedan — Då gästar Clas Svahn från Archives for the Unexplained - AFU/ UFO-Sverige museet och berättar mer om vad det innebär att vara fältundersökare.



"Jobbade på med mitt föredrag som jag ska hålla på Arbetets museum i Norrköping i morgon under morgonen och nu har jag det mesta klart. Det kommer att ta upp en hel del kring hur vi i UFO-Sverige arbetar med ett fall och hur en utredning fungerar. Mest ifo och bara lite ufo men jag tror att publiken kommer att gilla det jag har att berätta."


Källa, UFO-Sverige 21 mars 2023:


Avbruten match och jobb med föredrag | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Arbetets museum - På onsdag blir det mera UFO igen! Då... | Facebook


Bilder från utställningen UFO Norrköping här:


Fred Andersson 𖤐🛸𖤐 på Twitter: ”Has a bit of free time before lunch, so visited the UFO exhibition at Arbetets Museum, which of focusing mainly on @AFU_Sweden and the (excellent) movie UFO Sweden! https://t.co/WWUToEuXX8” / Twitter


Soraya Hashim på Twitter: ”Nytt avsnitt av Sekter ute. Fantastiska Clas Svahn gästar och berättar om möten med utomjordingar, en ledare som får folk att gå på vad som helst och Sveriges viktigaste plats: ufo-monumentet i Ängelholm 😍 https://t.co/Rs30Oqs3Ai” / Twitter


BDX - Ufosekten som talade genom katter - Sekter | Podcast on Spotify


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.