tisdag 23 januari 2024

Årets elever som utbildats av healern UFO-Sverige anlitat för Felix Herngrens serie i TV4

 

"Vilket fantastiskt gäng ! årets elever i min mediumutbildning. Jag är så glad och imponerad av deras utveckling och prestationer i dag. ❤️ Dessutom har vi haft galet kul ✨️
#serafiaandersson #medium #mediumutbildnig


Källa 20 januari 2024:


Vilket fantastiskt gäng ! årets elever i min mediumutbildning. Jag är så glad och imponerad av deras utveckling och prestationer i dag. ❤️… | Instagram


Pratade en stund med Felix Herngren och nu har ufoserien skjutits fram till vecka 13 av TV4. I kväll ska vi filma några scener och göra en intervju med ...


2 okt. 2023 — 938 likes, 35 comments - serafiaandersson on October 2, 2023: "I dag medverkade jag som medium i Felix Herngrens kommande serie.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.