tisdag 30 januari 2024

Hammarström Agency sänder sin medverkan i TV4 med UFO-Sverige

 

Researcher

Då är jag redo för nya kul projekt att jobba med! Bakom mig har jag alla säsonger av Spökjakt och Hide and Seek, Bachelor, Farmen, Vi eller Aldrig, Det Okända osv osv. I mars har nästa projekt premiär, en dokumentärserie med Felix Herngren för TV4. Jag är främst verksam som researcher och redaktör, men även inslagsproducent och allmän personlighet ;) Kontakta mig här, eller via mejl (fred.andersson at) eller via min agent, Fia Hammarström."


Källa 30 januari 2024:


Fred Andersson på LinkedIn: #hammarströmagency #hammarstromagency #researcher #författare #redaktör…



29 aug. 2023 — ... Fred ✨ #flx #ufo #hammarstromagency #hammarstromagencyfilmcrew #hammarstromagencyfilmteam #paranormalahändelser" पर Fia Hammarström.


30 nov. 2023 — ... and Fred Anderson for a four-part documentary series for the major Swedish broadcaster TV4, scheduled to be aired during spring 2024."
17 nov. 2023 — Första stopp i dag var hos Geraldine Orozco som berättade om sin ombordtagningsupplevelse. ... Detta inlägg postades i TV4-serien UFO-mysteriet ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.